• page_head_Bg

Perchè WPC PANEL hà un putere cusì magicu, hè assai cercatu da e persone!

Ancu s'ellu ci sò assai di novi metudi di decorazione in l'ultimi anni, u muru biancu tradiziunale, carta da parati spazzola, carta da parati pasta, fangu di diatomee, pittura di lattice è altri metudi. è l'acqua sia sporcata; u wallpaper hà da cambià novu;U culore di u fangu di diatom hè troppu monotonu, senza stratificazione;U culore di pittura emulsiva hè sguazzatu senza livelli amministrativi chì sentenu bisognu di riempimentu di pennello.Puru chjamà emulsioni pittura, ma hè un tipu di revestimentu dannusu à u corpu umanu strettamente.

imagine 1

Allora chì tipu di materiale pò evità sta situazione?A risposta hè definitivamente sì, u materiale hè u pannellu WPC.Ùn hè micca solu materiale decorativu, hè una nova interpretazione di a bellezza.

WPC PANEL, a bellezza di a linea per ghjucà incisively è vividly, ma regule, ponu cambià, disordine è urdinatu.Per u disignu di u muru di u salottu per purtà una nova sperienza visuale, prufundità armonica, ornamentu una bellezza unica è elegante.

imagine 2

WPC PANEL hà boni caratteristiche di prutezzione di l'ambiente, chì ponu esse veramente installati è vivi;WPC hà parechje caratteristiche cum'è a prova di umidità, a prova di nebbia, a prova di u sonu è a riduzione di u rumore, ignifuga, resistente à a terra è faciule da pulisce;WPC PANEL ùn vi farà mai dispiace dopu l'usu di a Scelta.Perchè ciò chì cumprate ùn hè micca solu un pannellu di muru, ma salute, sicurezza, praticità, senza preoccupazioni è altri benefici.

imagine 3

WPC PANEL ùn hà micca solu e caratteristiche di un disignu riccu, diversi culori è una larga applicazione.Hè ancu assai cercatu da i ghjovani.

A dicurazione tradiziunale antica hà gradualmente sbulicatu da a visione di e persone.U novu caru di l'industria di a decorazione, u muru integratu, serà una "nova stella" crescente in l'industria di a decorazione.


Tempu di Postu: Dec-14-2021