• page_head_Bg

Sapete i vantaghji di i pavimenti SPC?

1: A materia prima hè 100% ecologica;

E materie prime principali di u pavimentu di serratura SPC sò resina di cloruru di polivinile d'alta qualità, polvere di calciu di alta qualità, prutezzione ambientale naturale, 100% senza formaldeide, piombo, benzene, senza metalli pesanti è carcinogeni, senza volatili solubili, senza radiazione.

nutizie-2-1
nutizie-2-2

2: Super antiscivolo:
U stratu resistente à l'usura di u pianu di serratura SPC hà una pruprietà anti-slip speciale.Quandu hè umitu, u pede si senti più astringente è ùn hè micca faciule di slip.

3: Antibatterica è a prova di muffa:
A superficia hè stata sottumessa à un trattamentu speciale antibacterial è antifouling, chì hà una forte capacità di uccisione à a maiò parte di i batteri è impedisce a capacità di i batteri di multiplicà.

4: Caldu è còmode:
Bona conductività termale è capacità di dissipazione di calore, dissipazione di calore uniforme, prima scelta per u riscaldamentu di u pavimentu è u risparmiu d'energia.

5: Impermeabile è resistente à l'umidità:
Polyvinyl chloride ùn hà micca affinità à l'acqua è ùn sarà micca muffa per via di l'alta umidità.

6: Ultra-light è ultra-sottile:
U pianu di serratura SPC hè di solitu trà 4mm--6mm di spessore è di pesu ligeru.Hà vantaghji incomparabile per a custruzione di carichi è di risparmiu di spaziu in edifici alti.À u listessu tempu, hà vantaghji spiciali in a rinuvazione di edifizii esistenti.

7: Prutezzione di l'ambiente è rinnuvevuli:
U pianu di serratura SPC hè attualmente l'unicu materiale di decorazione di pavimentu rinnuvevule, chì hè di grande significatu per a prutezzione di e risorse naturali di a nostra terra è l'ambiente ecologicu.

nutizie-2-3
nutizie-2-4

8: High-elastic safety:
U pianu SPC hà una bona ricuperazione elastica sottu à l'impattu di l'uggetti pisanti, è i so pedi si sentenu cunfortu, cumunimenti cunnisciuti cum'è "oru molle di pavimentu", chì minimizes i danni à u corpu umanu da a terra è ponu disperse l'impattu nantu à i pedi.

9: Super resistenza à l'usura:
A superficia di u pianu di serratura SPC hà una strata speciale trasparente resistente à l'usura trattata da l'alta tecnulugia.E so rivoluzioni resistenti à l'usura sò circa 20 000.Sicondu u gruixu di a capa resistente à l'usura, pò esse usata per 10-50 anni in usu normale.

10: Assorbimentu di u sonu è prevenzione di u rumore:
L'effettu di l'assorbimentu di u sonu di u pavimentu SPC pò ghjunghje à più di 20 decibels, chì hè incomparabile cù altri materiali di pavimentu ordinariu, facendu a famiglia più tranquilla.

11: Bella è di moda:
Splicing senza saldatura, senza lasciate anguli sanitari, culori ricchi

12: Ritardante di u focu è di fiamma:
Ùn pò micca ignite spontaneamente, è ùn pruduce micca gas tossicu o dannosu


Tempu di post: 24-novembre-2021