• page_head_Bg

FOGLIA DI MARMURU 3D PVC & PANNELLO MURO PS

3D PVC MARBLE SHEET-Bella creazione artistica

U fogliu di marmura di PVC hè diventatu pocu tempu populari cù qualchi culori 3D, cumminati cù a tecnulugia muderna di lucidatura è a trasfurmazioni di stampa d'alta definizione, chì hè sempre più populari cù i clienti, anu un impattu visuale assai forte, resistenza à l'usura, longa vita di serviziu, ùn cambia micca u culore è faciule da pulisce, l'altu costu di l'attrezzatura meccanica è a dumanda di tecnulugia di prucessu hè più altu, hè u prucessu di curazione di piastra ideale.

27

PS WALL PANEL - Decorate un stile

Pannellu di muru PS-Novu disignu, più stili per ogni cliente à sceglie, s'ellu ti piace u stile d'onda, o cum'è a cumminazione di onda è bump, stu tipu di pannellu di muru ti piacerà, À u listessu tempu, u stile di culore di stu stile. hè più luminosu, cusì chì a ghjente pò vede u vostru stile di decoru à un sguardu, generoso è bellu.Pudete mette una TV d'alta definizione in u mezu, o un murale, chì ùn hè micca troppu viotu, ma face un bellu toccu.

28

A stagione di compra hè ghjunta.Avemu aghjurnatu stu tipu di pruduttu per migliurà a qualità è u pesu di u pruduttu.U prezzu di spedizione hè stata ridutta continuamente recentemente, cusì a vostra dumanda hè assai benvenuta in questa fase.

29

U rumore di u pannellu di muru in PVC serà ridutta, u rendiment di l'insulazione di u sonu hè bonu, pò prumove u sonnu umanu.U pannellu di muru di PVC pò pruduce riflessione diffusa à u sonu, alleviate l'impattu di u sonu, è u materiale stessu pò ancu assorbe u rumore, l'insulazione di u sonu è a funzione di riduzzione di u rumore hè perfetta. hè assai eleganti è senza vulgarità, chì pò micca solu migliurà u gustu di a vita, ma ancu dà u piacè di bellezza.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022