• page_head_Bg

Perchè più persone sceglienu u bordu UV per a decorazione

decoru 1

U tavulinu decorativu UV hè l'ultimu tipu di materiale decorativu ecologicu in u mercatu.A superficia hè prutetta da a pittura di luci UV.U materiale di basa include tavuletta di pressa di cimentu, tavola multistrata di legnu solidu, MDF, è tavola ignifuga di magnesiu di vetru.Ci hè più di 1.500 tippi di pannelli decorativi UV da sceglie, cumpresi pannelli decorativi UV di legnu solidu di alta qualità cù impiallacciatura naturali impurtata, pannelli decorativi UV di petra cù culori brillanti è un gradu di simulazione di 99,5%, è decorazioni UV brillanti di foglia d'oru. pannelli, brillanti cum'è diamanti Pannelli dicurativi UV Bright è altri pannelli decorativi UV sò lisci, resistenti à l'usura, resistenti à i graffi, resistenti à a contaminazione, resistenti à a corrosione, resistenti à u calore è à u fretu.decoru 2

Caratteristiche di u bordu UV

1. Culore - restaurà u culore naturali di e petre famose, a transizione trà i culori hè naturali, u temperamentu hè naturali, è u culore di a terra.Mottled, culuritu, sia riccu in culore è brillanti, chì mostra e caratteristiche di novi prudutti.Hè paragunabile à l'eccellente qualità di e petre naturali famose, supera l'eccellente prestazione di e petre naturali famose, è purifica l'elegante regnu di petra di u spaziu spirituale.

2. Superficie di petra, mudellu di petra - superficia di petra luminosa, mudellu di petra ghiacciata, noble ma micca lussu;

3. Spaziu è prestazione - paragunabili à l'eccellente qualità di e petre naturali famose, superendu l'excellente prestazione di e petre naturali famose, è purificà l'elegante regnu di petra di u spaziu spirituale.

decoru 3

Vantaghji di i piatti UV

Salute ambientale

Prima di tuttu, hè aduprata a pittura di prutezzione ambientale senza solventi, chì forma una densa film protettiva sottu à l'asciugatura di luce UV, chì riduce a quantità di gas residuale liberatu in u sustrato di legnu, migliurà cusì assai l'indice di prutezzione ambientale di u bordu decorativu UV. !

I punti culminanti speculari

Dopu a cura di a luce UV, a superficia di a pittura UV hè liscia, dendu à e persone a sensazione di luce scintillante è alta, chì hè assai bella!


Tempu di Postu: Aug-09-2022