• page_head_Bg

FOGLIA DI MARMURA PVC E PANNELLO MURO WPC

PVC MARBLE SHEET-U prucessu di pruduzzioni

PVC MARBLE SHEET hè simplicemente un SHEET cù pittura UV nantu à a superficia.A pittura UV hè una pittura UV curable, cunnisciuta ancu com'è pittura inducida di luce.Nantu à u piattu ordinariu da pittura UV, dopu à a macchina di polimerizzazione di luce UV, secca è formanu a piastra di petra, un trattamentu di superficia ligera, una diversità di culori brillanti, anu un impattu visuale assai forte, resistenza à l'usura, resistenza chimica hè forte, longa vita di serviziu, ùn fate micca. cambià u culore è faciule da pulisce, l'altu costu di l'equipaggiu meccanicu è a dumanda di tecnulugia di prucessu hè più altu, hè u prucessu di curazione di piastra ideale.

20

WPC WALL PANEL - Decorate un stile

Pannellu di muru WPC - decoru in stile classicu, lasciate u vostru ambiente di vita tranquillu è luntanu.Esse circundatu da un decoru rilassante vi aiuta ancu à rilassate quandu vi ghjunghjite in casa da u travagliu. Sicondu i vostri abitudini di decoru, pudete mette una TV d'alta definizione in u mezzu, o un murale, chì ùn hè micca troppu viotu, ma face una bella. toccu.

21

Gamma diversificata di l'usu, ùn importa micca chì site in u salottu, a camera da letto, o hè di fronte à a porta di u tavulinu pò esse usatu per amassi u culore è u stilu di decorazione, a flessibilità hè relativamente alta.U prucessu di pruduzzione hè simplice è di alta qualità.

22

Ogni funzione artistica pò esse riflessa in i nostri prudutti, è ogni cliente pò mette in avanti e so idee quì.Pruvaremu u nostru megliu per truvà i bisogni di decorazione più adattati di i clienti.È avemu recentemente aghjurnatu i nostri prudutti è migliurà a qualità di i nostri prudutti.Sè site interessatu, per piacè cuntattateci


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022